Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 18 Oktober 2012

ESP lagi...

ESP bukan hanya untuk ibu mengandung atau menyusukan...
Tetapi ia adalah sumber lengkap protein untuk tubuh kita.
 Ini data yang saya ambil dari web shaklee...

 Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

(sumber : http://www.shaklee.com.my/bm/)


Bagaimana pula dengan kata individu yang telahpun mencuba ESP untuk diri mereka?
Saya kongsikan daripada facebook....

Salam sejahtera,saya nak kongsikan sedikit pengalaman saya mengambil ESP dan CINCH. Ceritanya bermula semasa bulan puasa lepas. Wife saya yang menggalakkan saya ambil cinch dicampur dengan ESP untuk memberikan tenaga semasa bulan puasa. Alhamdulillah, saya rasa bertenaga selepas ambil CINCH + ESP. Saya ambil semasa sahur dan semasa berbuka. Alhamdulillah, nak pergi solat tarawikh pun tak rasa lembik, (tapi kekadang tu malas jgk hehhe). Lagi yang bestnya, sebab diet terjaga, dibantu dengan CINCH +ESP, berat badan turun 4kg. Alhamdulillah, saya teruskan minum CINCH . Berat sekarang dapat maintain, dah tak naik sangat sebelum ambil CINCH. Sejak menggunakan shaklee, saya baru serius ambil berat tentang kesihatan, sekarang dah rajin turun padang main bolasepak, atas kesedaran kesihatan . Lagi yang bestnya, SHAKLEE ni memang banyak kajian saintifik, yang perlukan kita banyak membaca, sesuai dengan aktiviti saya sekarang yang sedang buat PHD. Alhamdulillah, terima kasih SHAKLEE.

Pengalaman hubby, br semg makan vit E, zinc n esp. Suatu masa dulu hb seorg perokok tegar,lepas stop dkt 6thn, dia ada masalah gusi hitam, lepas amik shaklee, gusi da bertukar kemerah merahan. Xcited sgt dia.

As salam....sy ambik set A + ESP utk tambah energy sbb sy selalu letih n lesu. Ms tgh drive pn kdg2 rasa nak trlelap. Kesan serta merta sy dah x rasa letih n lesu lg. tp yg plg best lps 2 wk dah nampak kesan pd kulit muka. muka sy jenis oily n bekas jerawat yg dah brtahun2. Masa mengandung anak ke 3 ada pigmentation. Muka Nampak kusam n x brmaya. Dua2 gambar ni tanpa bedak or foundation. Smlm sy tambah vit e n x sabar nak tgk kesannya. Kredit to Najihah Abdul Mutalib sbb kenalkan produk ni.
Ni antara  testimoni pengguna ESP.
Amacam, ada terancam??
hehehe...



HUBUNGI SAYA | Niza | 019 57 37 227 | norhaniza.khairi@gmail.com
*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan