Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 6 April 2011

Le Chiavi De Casa











So touching....

Sob...sob...sob...

He touched my heart as if he won't let my tears away...

Ohhohohoho...


Inilah yang aku tak boleh tengok filem sedih tengah public.

Kat panggung wayang boleh la...

tapi kalo kat rumah atau kat mana2 tempat terbuka...

nanti orang tau aku nanges......

huhuhuhu...


Sebab inilah abang selalu kondem aku.

"Berjayalah pengarahnya..." komen abang selalu.

"Itulah yang dinamakan menghayati plot cerita..." hujahku pula...

"Sian..." tambahnya lagi; juga selalu...


Ermm...nak buat cemane bang...

dah isteri abang ni "puteri airmata"...

Sape ntah yang bagi gelaran ni kat aku dulu...

huhuhu...


Dan sejam yang lalu, aku keluar dari Bilik Persidangan dengan

mata sembap dan merah setelah menghadiri

Public Course Siri 4: Windows of the World
ngeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan