Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 29 Januari 2013

GH...oh GH...

Dua kali pengalaman hamil sebelum ini...
Walaupun ada kisah sedih tapi aku berasa selesa sebab para doktor dan jururawat
merawat dan membantuku dengan berhemah dan berbudi bahasa...

Tetapi pengalaman hamil kali ini...
Aku rasa sangat teruji...
Ingin salahkan doktor KKM ?
Entahlah...
Walau cuma segelintir...
tapi aku rasa serik dan sedih dengan doktor yang sepatutnya mesra rakyat ni...
Sudahlah yang 'assist' setiap bulan hanya doktor yang sedang
buat 'houseman' dan ada 2-3 kali sahaja MO...
Setiap kali pergi atau balik dari KKIA atau GH, memang hati jadi resah risau...
tekanan darah naik dan terus jadi tak ceria...

Macam manalah aku nak bersalin di GH kalau macam ni...
Taknak jadi macam pengalaman arwah blogger ni...
Cukup hanya monthly checkup dah buat aku serik...
:-(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan