Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 18 Jun 2012

Percutian...

Cuti sekolah lalu, aku ambil peluang berjalan dengan abang dan anak2 kami, putera H dan putera M.
Ke mana? Tak jauh pun...5 jam setengah je naik flight.
Ala-ala ke Kb gitu...

Puteras yang paling gembira dengan percutian ni...
dapat naik tatai tebang...
dapat tengok fish...aka dolphin...
Dapat naik bas...jenjalan tepi sungai..tepi laut...
tengok ombak...
dapat juga 'peras' duit ayah naik benda berpusing tu...
entah apa namanye...
kalo kat mesia RM 2 je sekali pusing...
Tapi kat kat negara orang....AU2 sekali pusing...
AU3 dua kali pusing...

apa aku bawa balik?
cuma beli kenangan sedikit sahaja...
untuk ahli keluarga terdekat.
Maklum ajelah budget kecik...

Tapi aku dapat food processor, pie maker, dan acuan kek cawan...
memang dah lama aku idam2kan...

Apapun, kami sekeluarga sangat enjoy dengan percutian ni...
Biarlah kalau ada orang yang sakit hati, tak puas hati atau hati kacau 
dengan percutian kami ni...

Terima kasih abang atas segalanya...

2 ulasan:

  1. ...mana gambo2 nya? waiting.... :))

    BalasPadam
  2. tengok kat fb jelah...malas nak letak kat sini...

    BalasPadam