Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 1 April 2010

Jom packing...

Salam semua...
kejap lagi nak balik rumah packing...
bukan baru nak packing...tapi nak packing semula.

Malam ni mungkin tidur di tempat lain.
Penuh dengan warna putih. huhuhu...
Errmmm...dah call abang.
Windu putera...tapi nampaknya minggu ni
dah masuk 2 minggu tak ketemu permata hati manja ni...
Windu lagilah nampaknya...

Apapun...
aku dan abang masih sempat gelak-gelak pagi ni sebab
beberapa insiden...
abang kuat mengusik...
aku pulak tukang dengar...
Tapi yang penting, kami berdua rileks-rileks aje...
Abang rileks duk buat kerja di pejabatnya selepas dapat berita...
aku pulak rileks duk siapkan kerja di pejabat aku lepas bagi berita kat abang...
hehehe...
Kata abang...kalau aku menangis macam kena spray 'ridsect' tu...lain lah...
Hahaha...
tapi itu cerita lain... cerita fobia isteri tanpa nombor...
Oooppsss!!!

ok le...doakan semuanya selamat ye...
Insyaallah, kalau panjang umur...
lepas 2 bulan, kita ketemu lagi...

ASSALAMU'ALAIKUM....

2 ulasan:

  1. Heran betul adik koi yg sorang nih, asal nak overhaul jek, mesti masuk workshop awal2...akak plak nak overhaul, masuk last minute sokmo..hehe

    Dik, moga segalanya selamat, umminya dan babynya. Nti akak gi visit, tu pun klu rajin!

    :P

    BalasPadam
  2. hehehe...sihat lagi ni kak...

    BalasPadam